ամփոփում

Պրակտիկայի փաթեթ- ամփոփում
Ուսումնասիրած առարկաների էջերի հղումները

Գրադարանային գործի սպասարկում

Գրադարանային գործ

Բանահյուսություն

Մասնակցություն մասնագիտական զարգացման սեմինարների, վերապատրաստումների (այդ թվում օնլայն)

Մասնակցություն մասնագիտական զարգացման սեմինարների, վերապատրաստումների (այդ թվում օնլայն)

մասնակցություն գրքի ոլորտի հետ կապված միջոցառումների, շնորհանդեսների (այդ թվում օնլայն)

/Մասնակցություն գրքի ոլորտի հետ կապված միջոցառումների, շնորհանդեսների (այդ թվում օնլայն)

Մասնակցությու կրթահամալիրային միջոցառումների

Մասնակցությու կրթահամալիրային միջոցառումների

Ուսումնական փորձառության շրջանակներում այցելություններ գրադարանի հետ կապվող տարբեր հաստատություններ

1 ԱՅՑ՝ ԽՆԿՈ ԱՊՈՐ ԱՆՎԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆ

2 ԳՐԱՏՊՈՒԹՅԱՆ ԹԱՆԳԱՐԱՆ

3 ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆ

Ինչ տվեց ինձ քոլեջը այս տարիների, տարվա ընթացքում (պատում)

Կրթահամալիրում  ձեռք բերեցի նոր գիտելիքներ: Հետաքրքրությամբ սովորել  եմ բոլոր            դասերը           ,   որոնք   ինձ համար անցնում  էին   շատ  հետաքրիր:     Բոլոր դասավանդողներին շատ  սիրում եմ, քանի   որ նրանցից  յուրաքանչյուրը  մեծ  դեր է ունեցել իմ զարգացման  գործում: Այս ընթացքում   մասնակցել եմ տարբեր  փառատոնների,  մասնագիտական  պրակտիկայի  շրջանակներում  առիթ եմ  ունեցել  այցելել  մի  շարք  գրադարաններ,  հրատարակչություններ,  սիրով  եմ  մասնակցել  նաև  կրթահամալիրի         ծեսերին, որոնք  անչափ  հետաքրքիր էին անցնում:                

2021-2022 թվականի իմ հաշվետվությունը

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *