2021- 2022 ուստարի, տարեկան հաշվետվություւն

Այս մեկ տարվա ընթացքում կատարել եմ շատ ու տարբեր առաջադրանքներ: Մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի ,միջոցառումների, վեբինառների,ինչպես նաև ինքս եմ իրականացրել նախագծեր:

Ուսումնական նախագծերի մասնակցություն

Բարեգործական ցուցահանդես տոնավաճառ

Գրքի տոնին նվիրված ընթերցանություն

Կրթահամալիրային և այլ միջոցառումների մասնակցություն

Մացնակցել եմ Վանո Սիրադեղյանի 75- ամյակի միջոցառմանը

Մասնագիտական զարգացման սեմինարների մասնակցություն

«Տիգրան Հայրապետյան»
գրադարանի կողմից կազմակերպված  եռօրյա վերապատրաստման

Մասնակցություն վեբինար քննարկմանը

Մասնակցություն 8 նոր գրքի շնորհանդեսին

Ուսումնական պրակտիկայի մասնակցություն

Գիտատեխնիկական գրադարան

Զանգակ հրատարակչություն

Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարան

Պատում, ներկայացում ըստ առարկա

Գրադարանային գործի սպասարկում

Տիկին Նոնայի շնորհիվ ձեռք բերեցի նոր գիտելիքներ ,սովորեցի ինչպես մշակել գիրքը, ինչպես աշխատել PDF Ֆայլով

Գրքի մշակում

Աշխատանք PDF ֆայլով

Հաշվել գրքերի քանակը

Հոդված

Գնացուցակ

Բաբայան հեղինակային աղյուսակ

Գրականությունը գեղարվեստական, հասարակության հոգևոր կյանքի կարևոր բնագավառներից է։ Գրականությունը պետք է տարբերակել «գրականություն» բառի մյուս ըմբռնումներից։ Լայն առումով գրականություն են կոչվում առհասարակ գրավոր խոսքը  նրա միջոցով շարադրված հասարակական, քաղաքական, գիտական, փիլիսոփայական, հրապարակախոսական, մանկավարժական կամ գործնական բովանդակություն ունեցող երկերը։ Գրականությունը ծագել է գրի, այբուբենի ծագումից հետո։ Եվրոպական շատ լեզուներում գործածվող «լիտերատուրա» տերմինը կապվում է «լիտեր» — տառ արմատի հետ։ Գրականությունը ինչպես արվեստի մյուս տեսակները իրականության ճանաչման, արտացոլման և գաղափարական գնահատականի ձևերից է, որն իրագործվում է գեղարվեստական-պատկերավոր եղանակով։ Գեղարվեստական գրականությունը հնագույն ժամանակներից ունեցել էր երեք մեծ բաժին՝ էպիկական, քնարական և դրամատիկական, որոնք կոչվում են գրական սեռեր։

Գրականություն

  1. Տորք Անգեղ և Հայկանուշ
  2. Բարեկենդանի տոն
  3. Գրադարանային գործ մասնագիտության ամփոփիչ առաջադրանք
  4. Հարսանեկան երգեր
  5. ժողովրդական քնարական երգեր օրօրոցայիններ
  6. Աշխատանքային երգեր
  7. Պանդխտության երգեր
  8. ժողովրդական խաղիկներ
  9. Հայկական առաած-ասացվացքները
  10. Ավանդությունը որպես ժողովրդական բանահյուսության ժանր
  11. Առակը որպես բանահյուսության ժանր
  12. Գրադարանային գործ էպոսի առաջադրանք
  1. Ընկեր Լուսինեն մեզ ծանոթացրեց գրադարանիային գործի և նոր տեխնոլոգիանների հետ:
  1. Գրադարանային գործ
  2. Ընդհանուր դրույթներ
  3. Գրադարանավարի օրացույց
  4. էլէկտրոնային գրադարաններ
  5. Ստեփան Լիսիցյան Ազգագրական հարցարան
  6. հեղինակային իրավունքներ
  7. հրատարակչություններ
  8. նախագծեր , նաղագծերի իրականացում

Ուսումնական տարվա ձեռքբերումը (պատում)

 Կրթահամալիրում  ձեռք բերեցի նոր գիտելիքներ: Հետաքրքրությամբ սովորել  եմ բոլոր            դասերը           ,   որոնք   ինձ համար անցնում  էին   շատ  հետաքրիր:     Բոլոր դասավանդողներին շատ  սիրում եմ, քանի   որ նրանցից  յուրաքանչյուրը  մեծ  դեր է ունեցել իմ զարգացման  գործում: Այս ընթացքում   մասնակցել եմ տարբեր  փառատոնների,  մասնագիտական  պրակտիկայի  շրջանակներում  առիթ եմ  ունեցել  այցելել  մի  շարք  գրադարաններ,  հրատարակչություններ,  սիրով  եմ  մասնակցել  նաև  կրթահամալիրի         ծեսերին, որոնք  անչափ  հետաքրքիր էին անցնում:                                   

  1. Ուսումնական տարվա ընթացքում բացակայություններ (նշել քանակը և գրել, թե ինչպես եք լրացրել բացթողումը)
  2. Ուսումնական տարվա ընթացքում ունեցել եմ ՄեԿ բացակայություն ,որի մասին նախապես տեղեկացրել եմ նամակով և կատարել եմ տվյալ օրվա առաջադրանքները:

Մասնագիտական աշխատանք (եթե առկա է)

Աշխատում եմ Երևանի համար 134 դպրոցում որպես գրադարանավար:

Այլ աշխատանքային ծանրաբեռնվածություն (այդ թվում  ոչ մասնագիտական, չգրանցված)

Տարեկան ֆոտոպատում, ֆիլմ (կուրսի ընդհանուր աշխատանք

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *